Basementgym spinning

Det fick bli premiär med spinning i Basementgym för denna höst. Det blev hur jobbigt som helst de första 20 minuterna innan jag kom in i det lite bättre. Fast efter 2 långa kursdagar med jobbet så var det skönt att trampa loss lite i källaren.
Pulskurvan
Även om det var jobbigt så kändes det bra även om jag tokdog med 20 sekunder kvar på sista intervallen, men det bjuder jag på idag. Svetten lackade och det känns skönt att ha klarat av det första inomhus passet. Även om jag hoppas det blir flera uteritter innan snö/is kommer.
Trött men glad.
Har även kört några roddpass jag inte redovisat här men jag håller mig igång så gått det går även om det blivit lite mindre cykel den senaste veckan. Fast det kan ju ändra sig då veckan inte är slut än. 55 minuter in på träningskontot. CTX video från Youtube.



Kommentarer