Förkyld och utflykt till Richmond

Har varit lite hes och snorig de senaste dagarna, men dagarna har fungerat med hjälp av lite nässpray och Panodil. Så idag när Zwift erbjöd Richmond banan så kunde jag inte låta bli utan tog ett varv på VM banan för att se hur den ser ut. Trampade lugnt och sakta runt banan fast ryktes med 2 ggr då jag hamnade i stora grupper med bra mycket högre fart än jag lovat mig själv.
Har låst upp GCN kitet
Inte den roligaste banan kanske men helt okej skulle jag tro för lite självplågeri om man gillar det. Satt och fipplade lite i menyerna och kollade på lite inställningar då jag trampade runt banan.
Annan vy

Sist i klungan

Ovanlig rondellstaty

Vänstersväng 180 grader
Blev lite drygt 16 km in på träningskontot även om de var mestadels behagliga så är det ju bra med lite rörelse ändå. Julen närmar sig med stormsteg och än är inte alla klappar köpta, blir som vanligt det här med denna fjompiga sedvänja. Stress!!! Hoppas denna mancold går över snabbt.

Kommentarer