Hur trött blir man?

Så ännu ett pass på spinningcykeln i Basementgym. Det blev 1 timme på spinningcykeln idag. Hittade en ny video på Youtube att titta på och den hade ett annat upplägg med intervaller inlagda i bild och text. Verkligen inspirerande och det blev ett blytungt pass med mycket pannben och svett. Krämade ur mig allt i sista intervallen och det syntes på pulsen som slog nytt rekord sedan jag börjat använda pulsbandet vid spinningen. Denna hamnar bland mina favoriter till kommande slit i Basementgym.
Använde också min nya keps, det blev den rosa från Soja efter en hel del velande. Snygg och skön att ha på sig.
Snygg i nya Soja kepsen, den rosa.
Kanske hinner med ett pass till innan det är dags för Vasalopps spinning. Hade hoppats på lite bättre känsla i benen men det får gå ändå och sämre feeling än senast kan det väl knappast bli då jag var helt slut.
Ska bli skönt att få trampa utomhus sedan, bara vädret blir lite stabilare igen. Härligt regnblask här på ön i kväll. Tur man slipper vara ute i detta hundväder. Nej nu önskas sol och över 10 grader, tack!


Kommentarer