Halt ute, varmt inne

Det blev en hal historia på hundpromenaden men inga ben brutna och solen sken ju lite då och då i den kalla vinden. Men efter en knäckemacka så gled jag ner i Basementgym för några varv på Watopia i Zwift.
Jagar Dashwood som höll ett bra tempo

Halvvägs in i turen
Körde ganska hårt från början och fick strax sällskap av en Australiensare som höll god fart och jag hängde mest på men försökte hjälpa till med draghjälpen då och då. Blev PR på platta varvet tack vare detta. Andra varvet var jag sliten på och tog det lite lugnare men fick upp farten igen då några cyklister som passerade mig blev mina måltavlor att hålla rygg på. 
Trött och sliten
Det gick väl en stund men sedan var de för starka för mig. Avslutade rundan med en tur runt vulkanen och körde slut på benen ifrån vulkanen och ner tillbaka till starten och målet längs stranden. En bra träning som var kul och underhållande mest hela tiden. Många starka cyklister online idag vilket alltid är roligt.
Vilken rumpa

Ser ju nästan snabb ut
Kom till nivå 10 så nu kan jag köra djungelturen när jag vill, vilket ska bli kul som omväxling. Fast nästa runda får nog bli en uppstyrd sådan men kanske kan hamna ibland djungelruinerna då med. Låste även upp Zipphjulen så nu blir jag blixtsnabb. Nu blir det att jobba i 24 timmar innan jag är hemma igen. 1 timmes träning loggad!

Kommentarer