Trött och nöjd i Basementgym

40 minuter i Basementgym låter väl inte så farligt och det var det väl inte men det var länge sedan jag blev så trött som efter dagens pass. Glad och nöjd att jag körde ända in i kaklet. Sista halvan idag var enormt jobbigt med täta intervaller. Svider ordentligt i låren än.
Lite Youtube idag med
Var en 40 minuters video på Youtube från CTXC som plågade mig idag på spinninghojen. Blev så där härligt mosigt trött efteråt. Var nog vad som behövdes efter en helg med god mat och dryck. Trodde det skulle bli ännu värre men jag orkade mig igenom alla intervallerna utan att vika ner mig. Sådant stärker en!
Behöver en ny keps då denna börjar ramla isär
Snart lucia och massor av goda lussekatter och pepparkakor lurar bakom hörnet. Men det är ju gott och man blir snäll så jag får väl tvinga i mig några.
Borgholms gator igår kväll

Kommentarer