Till vulkanens topp

Så var det dags att bränna av lite julmat på spinninghojen. Fick bli att bestiga vulkanen som jag bara har cirklat runt några gånger innan. Det var en rejäl uppförsbacke som väntade visade det sig och det blev att slita rejält för att ta sig upp med hedern i behåll.
Vilka vyer
Men upp kom jag och sedan var det lätt trampat en stund på väg ner. Riktigt skönt att får kräma ur lite energi ur kroppen efter mycket mat och lite rörelse i ett antal timmar.
Inuti vulkanen

Vi tar tuben

Övar lite inför de riktiga bergen som syns i horisonten.
Nästan 3 mil i den virtuella verkligheten fick det bli idag. Uppe i nivå 6 nu, inte så långt kvar till att jag får köra på Inka banan. Bra kadens idag men ingen riktig fighter utan när det tog emot så vek jag strax ner mig och körde lite fegis istället men det kommer nya dagar och tillfällen att kriga på ordentligt. Idag mest skönt att få svettas lite.

Kommentarer