Speed och Kadens på spinninghojen

Har monterat över sensorerna från racerhojen till spinninghojen för att kunna få lite mer data att dribbla med efter passen, måste ju leda till att jag kommer bli jättestark till våren 😉. Det fungerade i alla fall klanderfritt vilket var skönt med min egna patentlösning.
Garmins speedsensor monterad med en stark magnet
En stark neodym magnet med på monterat kvastskaft och lite silvertejp grejade biffen med fartsensorn. Kadensen var mera klart då det är en orginalmontering på vevarmen.
Kadensen mäts härifrån
Körde en ny video från CTXC på 75 minuter och hann bli trött och svettig idag med. Höll på att bryta 2 ggr men bet ihop och kämpade mig vidare efter att ha hoppat över någon intervall för att orka mig igenom det tuffa passet.
Hjärtat fick slå några extra slag idag med.
Kändes trögt idag och det har varit lite segt ett tag nu så jag hoppas det vänder snart och går lite lätt. Har inte fått till någon lösning i Garmin Connect sedan jag tryckte fel och tog bort min Edge. Har inte kunnat lägga tillbaka den efter det i appen men jag får väl "googla" på en lösning.

Kommentarer