Fyror är jobbigt

Det fick bli lite fyror efter att ha mixat ihop ett sådant pass på Garmin appen i telefonen. Appen börjar bli riktigt bra om den bara ville föra över färdigt uppdrag lika enkelt så hade det varit frid och fröjd. Men med sladd och dator så löses detta med. Men tillbaks till fyrorna, 8 ggr skulle jag plågas i 4 minuter och sedan få vila 2 minuter mellan varje. De 3 första gick hyfsat lätt men sedan började kraften tryta eller kanske mest pannbenet men med lite hejarop på mig själv så fortsatte jag och det gick hyfsat att genomföra de sista 4 också.
Det här ska bli skoj?

Lite Youtube cykling som underhållning
Efter nedtrampning så var det en trött Henrik som stapplade till duschen efter utfört verk. Nöjd och belåten då jag nästan hade tänkt ge upp efter 4 st intervaller. Så lite pannben fanns det kvar än. Även nöjd med rundtrampet idag det hjälpte verkligen till då det började bli jobbigt. Tror det blir stela ben i morgon, men det är ju ett bevis på att jag har tränat. Minus grader ute idag och is på vattenpölarna annars var jag ganska sugen på att trampa utomhus idag men det kanske sker på torsdag om SMHI inte har fel igen. Lite drygt 1 timme in på träningskontot och jag har nu knappa timmen kvar till mitt mål jag satte i januari på 200 träningstimmar på hoj eller spinning.
Hjärtat fick jobba

Kommentarer