Förmiddagspass

Det fick bli ett pass efter frukost och läxhjälp. Hittade en CTX video jag inte trampat mot innan. Den var 45 minuter och upplagd med intervaller från 20 sekunder till 1:45. Dom kortaste med "all in" medan resten var på 80-90% av maxpuls, om jag har förstått saken rätt. Blev rejält svettigt trots öppet fönster och runt 16-17 grader i Basementgym.
Lika jobbigt som det ser ut
Kändes helt okej i början men sedan ville inte benen och hjärnan riktigt samma sak så det fick bli en kamp mot mig själv på slutet och det gick väl hyfsat även om jag gärna hade velat orkat få upp kadensen lite mer i dom korta intervallerna. Men kändes bra efteråt och efter lite lunch så var det dags för jobbet. Ett 24 timmars pass som slutar i morgon vid 13:00. Nu nattjour som jag hoppas blir lugn. Såg på Strava att Niklas även han kört ett pass och han ligger verkligen i och kör många och långa pass på sin trainer. Får väl se om jag hinner med honom när det blir dags igen för utecykling, tror jag får sikta på att ligga på rulle. Fast min träning ska väl ge lite resultat den med, får jag hoppas.

Kommentarer