Basementgym plåga

Har plågat mig själv i Basementgym på spinninghojen. Det blev ett 60 minuters pass med lite intervaller. Sjukt jobbigt och svettigt. Fast som vanligt skönt när det är klart och man står i duschen och känner låren ömma.
Hjärtat fick jobba
Blev samma video på Youtube som förra gången och det var lika jobbigt denna gång med. Fast tyckte jag återhämtade mig lite bättre denna gång och det var inte lika plågsamt för hjärnan denna gång. Fast det blir varmt trots öppet fönster, får bli att ta ner fläkten nästa gång så får jag testa hur det känns.



Regnet håller på här på ön så det var skönt att vara inomhus idag. Fast jag hoppas att det blir lite bättre väder när jag är ledig nästa gång så jag kan rulla ute vilket är mycket trevligare.

Närmar sig anmälan till Vätternrundan som jag och Niklas har tänkt delta i nästa år så vi hoppas vi får plats då det har varit åtgång på dessa platser de senaste åren. Alltid bra med ett mål att träna mot, då inspirationen blir låg. Nu fredagskväll och sedan jobbarhelg att klara av.

Kommentarer