Med Youtube som underhållning

Idag blev det 30 minuter i Basement gym. Det blev lite olika intervaller med Youtube som bästa underhållare. Hittade lite fin cykling från Gran Canaria som jag kunde se på. En var samma tur som vi körde så den var ju extra kul att se. Även kul att se lite fler alternativ om man kommer åter till ön.
Dagens plågoande, riktigt dålig bild
Sedan blev det en dusch innan jobbet. Skönt att ha tränat så här på morgonen så det är klart.

Har blivit sugen på en ny cykeldator och har sneglat på en Edge 520 från Garmin, Skulle ju vara kul med kadens och pulsövervakning. Saknar kadens som jag haft på en av mina gamla cykeldatorer. Pulsövervakning verkar ju vara en bra sak att träna efter då man vet sin ansträngningsnivå lite bättre. Även kadensen är ju ett bra redskap så man kan träna på olika tempon och veta hur snabbt man snurrar på dom olika växlarna. Får fantisera vidare ett tag till innan jag bestämmer mig.

Kommentarer