Målbild och att inte vika ner sig

Idag hade jag planerat ett pass i Basementgym och fast det var nära flera gånger så härdade jag ut och vek inte ner mig när det kändes som det ända rätta. Kändes så bra efteråt när man stod där helt slut i duschen och pustade. Man behöver tjockt pannben då man sitter i källaren och trampar, det är inte kul. Men när det var som jobbigast grävde jag fram målbilden av en lång raka i motvind som ligger och väntar på mig om någon månad och då ska jag vara redo.
Här ska man färdas till våren utan att bli helt slut.
Det blev ca 45 intensiva minuter, med lite olika tempo och intesitet. Körde även lite hantlar och lite planka, så imorgon kommer det kännas. Vilket är lite av träningens tjusning. Det ska ju göra lite ont i musklerna att komma i form.
Först ett nattpass på jobbet sedan helg igen.

Kommentarer