Tacos, rullskidor och regn

Efter Ediths (dotter) önskemål blev det tacos och det var gott som vanligt även om det är väldigt lätt att ta lite extra och bli så där härligt mätt och stinn. Efter maten så fick det bli en runda rullskidor i regnet. Var som ett härligt vårregn som strilade ner och gjorde att man var rejält skitig när man kom hem igen, så skidorna fick duscha ihop med mig.
Dagens bästa var annars när jag äntligen fick tummen ur och fixade till hallgarderoben så man kan använda den till något vettigt igen. Imorgon blir det Andra chansen med Daniel och Hanna ska bli kul som vanligt att ha viktiga diskussioner runt den ädla sporten schlagermusik.
Sedan blir det att ladda batterierna till Vasaloppet. Jag ska i år igen sitta på min spinningcykel, ni får följa och se hur långt jag hinner tills dom går i mål i Mora. Det är en pannbensprövning av rang. Rapport följer på söndag.

Kommentarer