Man vs Phone 1-0 eller?

Så nu är gps stulet kanske löst och Strava fungerar igen. Vilken dag, vilket väder, 10 grader och strålande sol. Efter att Disa fått sin motion och jag lite kaffe så gav jag mig iväg ner mot Färjestaden i den ihärdiga motvinden, runt 6-8 m/s fast kändes som halvstorm bitvis när det kom en pust.
Ursäkta bildkvalitén, fast man ser ju vad det är väl.
 Det blev 62.1 km idag och Strava fick med 52,4 km så helt korrekt fungerar den inte fast bättre än inte alls. I medvinden på väg hem så rullade det på bra och farten var bitvis riktigt god. Kände mig stark nästan hela vägen fast låren tog slut med 2 km kvar men då var det bara att bita ihop.
Bita ihop som sagt
Fler såna här dagar när jag är ledig så kommer det här bli ett kul cykel år. Öland är så fantastiskt den här årstiden då allt vaknar till liv och från sadlen får man ju uppleva det med hela spectrat vilket är meditativt och stärkande. Lärka, Glada och Vipa kan nu räknas in till vår tecknen här på ön. Även vårlökarna hemma i gräsmattan har satt fart.
Ölandsbron för dom med bra syn, skitkamera på nallen.


Kommentarer