SST

Sweet spot traing! 24,3 km in på kontot efter en jobbig tur efter ett strängt schema som dök upp i rutan och styrde upp hela passet.
 
Bara att göra som det står på skärmen
Man ska ligga en bit under max och hålla ett jämnt tempo. Som tur var så skulle man altinera mellan 2 olika watt tal 225 och 245 vilket gjorde att det blev lite variation. Men det var jobbigt de sista omgångarna. 4 ggr på de olika nivåerna och dessutom 5 minuter uppvärmning och 5 minuter nedtramp.
Vackert väder

Låga watt efter tunneln


Trötta ben efter en seg runda men den var roligare än jag tippat då jag tänkte det skulle bli trist då jag hade gjort den första 5 minuterna på 245 watt. Men detta var ju bara den korta varianten så när jag blir sugen igen så finns det ju värre program att välja. Nja det var nog lagom för denna gång!

Däremot så har jag svårt att hitta inspiration till bloggen så det kanske blir något annat sätt jag väljer att göra min träning synlig för mig själv. Ska fundera och se vilka alternativ som finns. 

Kommentarer