Testat att cykla uppför Leith Hill

Kunde inte motstå att prova en av de nya sträckningarna på Londonbanan av Zwift. Hade tänkt att ta det easy och kolla runt lite men efter en stund så hade jag hjul på någon och så var den lugna rundan försvunnen.
Här har jag blivit ifrån åkt av några snabba killar
Hade ganska bra ben idag men kraften tröt efter jag kämpat mig upp för den långa backen. Riktigt knäckande när den aldrig tar slut liksom. Men väl uppe så var det ju lite utförskörning ett tag tillbaka till centrala London. Sopslut klev jag av hojen för att ta en dusch. Kul med några nya loopar att testa. 26 km in på kontot och det är fortfarande kul att trampa runt i den virtuella världen. Fast saknar lite friskluft nere i basementgym. Fast idag var det glashalt ute på vägarna så utecykling var inte riktigt något alternativ.

Kommentarer