Halv club ride

Ville hinna med lite träning innan jobbet och kastade mig in i Zwift och tog första bästa gängtur som fanns. ZSUN club ride på 2 timmar visade det sig och riktigt så mycket tid hade jag inte att disponera över. Fick bli att hänga på halva tiden och sedan hoppa av, vilket blev precis lagom då detta event låg precis på min högsta nivå och jag var rejält kokt de sista kilometerna.
Snygga röda byxor.
Men fick in cirka 37 km på träningskontot vilket kändes helt okej efteråt. Det ska ju inte vara lätt alltid då kommer jag aldrig bli bättre. Så får nog hoppa på lite flera av dessa utmaningar i framtiden.
På väg uppför

Gruppledaren talar klarspråk?
Trött snubblade jag in i duschen och sedan lunch och så iväg till jobbet. Soligt och kallt ute och frosthalka bitvis på min cykelväg till jobbet. Återstår att se om det blir träningsvärk imorgon eller inte då jag vaknar. Tack till deltagarna i Zsun club ride för en härligt jobbig timme i Basementgym. 3 varv Watopia in reverse var en av de roligare bansträckningarna jag kört på ett tag.

Kommentarer