Dag 3 med Zwift

Kunde inte motstå att köra en sväng i London med Zwift idag. Den där Box Hill var en seg rackare att ta sig upp för. Såg även Big Ben så nu kan jag bocka av London på min lista med besökta städer 😁.
Bra draghjälp här av Mr.Sharp
Kul med lite nya vyer även om jag långt ifrån har kört allt på Watopia. Lite slitna ben idag men de höll ganska bra ändå, enda missen idag var att jag hade glömt slå på fläktarna så efter en stund var jag hett som en bakad potatis. Hoppade av och fick igång dem och nu kunde jag härda ut med lite motvind som blåste bort svetten.
Bra tryck över bron

Någon sorts tunnel

På väg utför Box Hill

Börjar bli trött

Men var är målet?
På slutet var jag rejält trött och det gick bara saktare och saktare men skam den som ger sig så det var bara att kämpa på den sista biten in till målet. Kunde faktiskt lägga in en liten spurt på slutet vilket jag inte hade trott någon minut tidigare.
Nära nu!

Kommentarer