Basementgym 60 min

Blev 60 minuter Basementgym och spinning idag. En CTXC video på Youtube blev dagens pass och det blev lika jobbigt som vanligt. Fast till en början tyckte jag det gick lätt men det gick över.
Pust och stön
Efter en helg med först VM basketkval i Norrköping. Sedan match med Ediths basketlag i Nässjö efter en hotell natt. 75 mil i bil sätter sina spår på kroppen och det märktes. Men skam den som ger sig och det var bara att köra så hårt jag orkade under passet.
Fin pulskurva
Fick lite ångest när jag hade börjat trampa då vädret sprack upp och solen sken så fint då jag satt i källaren och trampade mig rejält svettig. Fast slapp ju frysa om fötterna och klä på mig massa kläder om jag nu ska hitta något positivt med spinningpasset.
Strax är 60 minuter över

Snygg i min Soja keps

Kommentarer