1 minut x 10

Fick bli klassiska ettor idag då det var halv storm ute och regn då jag hade planerat att ta en liten tur. Det gick hyfsat men fick inte upp pulsen som jag brukar och benen var lite sega efter senaste rundan. Det är ju sååå tråkigt att trampa inne och ettor är ju aldrig roligt. Men nu är det gjort och det känns bra så här efteråt.
Minst 10 slag för sakta på toppnoteringen?
2 inomhus pass avklarade och det blir säkert flera med det väder som är ute för tillfället. Det ska bli lite mer lågkadens träning nu ett tag framöver innan jag ska försöka få upp farten på benen lite längre fram och vänja mig vid att trampa på i en högre kadens än jag brukar hamna på idag. Fast måste då montera över kadensmätaren på spinninghojen.
Lite ur fokus som hela passet ungefär
40 minuter blev det tränat och benen fick jobba. Ska jobba lite på sittställningen då jag verkar behöva en del små justeringar för att sitta ordentligt. Wattmätare kan det vara något att ha?

Kommentarer