Missljud och PB.

Har fått något klickljud ifrån hojen som är svårt att lokalisera, vilket har retat mig under hela dagens runda. Har nu senare plockat isär och smörjt upp delar som lockat fram missljud innan. Så nu hoppas jag efter en kommande provtur att det ska vara åtgärdat inför Ölandsrundan som närmar sig.
Pigga ben
Östlig vind idag på 10 sekundmeter och där över. Var verkligen jobbigt bitvis när jag fick hålla i styret ordentligt för att inte hamna i diket då kantvinden kom farande. Annars perfekt cykelväder med runt 17 grader och lite sol som tittade fram då och då.
Selfie i Lerkaka
Tog 2 PB på Strava vilket alltid är kul, Skönt att benen var med mig hela vägen hem idag då motvinden från Störlinge inte var så trevlig men jag kunde hålla farten uppe och bli riktigt trött i låren. Nästan 7 mil blev rundan då jag planerade om den lite eftersom missljudet tilltog.
Ännu en banan slank ned under turen
Naturspaning: Såg 2 glador och en havsörn samtidigt vilket var lite coolt. Gladorna hade flyguppvisning, medan örnen inte riktigt verkade trivas i den kraftiga blåsten. 2 ormar ringlade över vägen. möte några andra cyklister som jag inte kände igen så än finns det nog några turister kvar eller så var det bara så att jag har dålig koll på öns cyklister.

Kommentarer