Ingen ork

Trögt hela rundan idag som jag kortade ned eftersom kroppen skrek att den inte ville prestera något idag. Men ett träningspass är ju ett pass även om det blev kortare än tänkt. Kunde klämma in en styrkeintervall på slutet så benen blev lite ansträngda de med.
Grebyvägen 
Började bra med ett sug att få cykla och planerade en 7-8 mils runda men redan i Köpingsvik så gick det segt och det blev bara värre fast jag hade medvind när jag kom över till östrasiin. Svängde av vid Störlinge och började trampa hemmåt. När jag kom till Räpplinge så tyckte jag att att det var lika bra att köra lite styrka så det blev Grebyvägen ut till 136an. Här blev det 10 minuter med cirka 60 i kadens och en härlig motvind. Benen blev riktigt möra av detta och det var sedan skönt att rulla hem. Hoppas jag inte ska bli sjuk utan att det bara var en dålig dag. Ändå lite överraskad att medelhastigheten blev så bra, hade jag aldrig gissat!
Trevligt sällskap, afterbike.

Selfie på en klenis
Naturspaning: En huggorm. 7 rådjur. 5 harar. 2 glador. 4 vråkar. 1 cyklist

Kommentarer