Motala nästa

Då har jag troligen trampat sista passet innan resan runt pölen. Hade planeringsmöte inför resan med Niklas och vi skissade upp detaljerna och checkade saker som ska med och dylikt. Jag körde sedan färdigt min runda och kom hem lagom för lunch.
Premiär för nya cykeltröjan
Blåsigt idag och jag passade på att köra lite fort i medvinden men även streta emot så gott jag kunde när det blåste emot. Blev bara knappt 3 mil idag men det kändes lagom så här dagarna innan de 30 milen som ska trampas runt Vättern. K.O.M. på ett segment vilket alltid är trevligt.
En härlig raka idag med motvind
Nu blir det att packa och kolla över utrustningen en sista gång innan det bär iväg tidigt på fredag. Ska hinna med skolavslutning och jobba sista arbetspasset innan semestern också. Ska bli skönt med lite sommarledighet.
Dagens selfie
Naturspaning: 4 stycken rådjur med kid (ungar) syntes till utefter min runda. 2 stora huggormar passerade vägen framför mig. Bönderna håller på med ensilaget för fullt så det var mycket traktorer på vägarna idag. Trots vinden så var det varmt och skönt ute plus att jag hann hem precis innan regnet kom.

Kommentarer