Ny diet

Kort men intensivt kan man väl beskriva influensan. Den bröt ut sent lördag kväll och jag har börjat bli en människa igen idag. Så det har blivit ett dygn på vatten och skorpor. Inget fel med skorpor lite torra bara, men nöden har ingen lag. Det var det enda som jag kunde knappra i mig utan att behöva besöka toan direkt. Skönt det gick över ganska så snabbt ändå. 
Det blir så himla härligt smuligt
Hade ju planerat en lång runda i morgon men vi får se hur det blir med det för det finns nästan ingen energi i kroppen för tillfället. Får fylla på under kvällen så får vi se hur jag känner mig i morgon men en liten runda ska jag nog mäkta med i alla fall. Nu får det var bra med sjukdom på ett bra tag hoppas jag. Våren smyger sakta ute och nätterna är kyliga men det känns att det går framåt och snart är det nog riktigt behagligt att cykla och njuta av våren på riktigt.

Kommentarer