Idag ingen bra dag

Idag på passet gick det tungt nästan hela tiden men jag körde igenom det så gott det gick. Fanns ingen kraft i benen och kämpaglöden var som bortsprungen. Men 1 timme in på träningskontot blev det ändå och det gav väl förhoppningsvis mer än att bara ha legat i soffan och vilat. Fick paket idag med Niklas och mina stänkskärmar så det blir att testa hur svåra dessa är att montera och hur bra de sitter. Men samma där måste ju bli lite torrare med än utan. Det blev ett par SKS raceblade pro.
Nu kan man inte skylla på vädret längre
Så vi slipper en hel del stänk under träningspassen i vår och kanske även på Vätternrundan om vi har otur med vädergudarna, men det får vi inte hoppas. Återkommer med resultatet då jag provat dem på hojen.
Det var detta som saknades trots att det stod skrivet på benen
Har varit soligt och fint de senaste dagarna men det har inte passat in i livsschemat att cykla ute, plus att det varit sjukstuga här hemma och det är bara jag som klarat mig.
Ojämn pulskurva

Kommentarer