En runda på Mallis

Minus grader ute plus sjukstuga hemma, gömde mig ett tag på Basementgym för lite träning. Den fick avbrytas för hämtning av nästa sjukling vid skolan. Efter hämtning och omvårdnad plus nedbäddning tog jag tag i träningen igen och klickade i spinningskorna och fortsatte min virtuella färd på Mallis ihop med tyskarna i dagens Youtube klipp.
Omväxlande tur och då även en avstickare till skolan
Blev väl inte världens bästa pass men det blev träning och det var ju målet från början. Uppvärmining sedan lite längre lågkadens intervaller för att avsluta passet med korta 1 minutare innan nedvarvning. Dryga timmen in på träningsbanken. Nu får jag försöka låta bli att bli smittad av feberviruset som barnen har dragit hem från skolan. Fast det blir ju som det blir men hoppas kan man ju alltid.



Strava räknade även med tiden jag var taxichaffis också, 1:07 blev träningstiden.

Kommentarer