Blodsmak

90 minuter i basementgym avklarade och idag gick jag på lite för hårt  efter cirka 30 minuter och fick blodsmak i munnen som gjorde resten av tiden till en plågsam upplevelse. Men så skönt sedan efteråt när jag nästan ramlade av spinninghojen och kröp in till duschen. Jobbigaste passet på länge. Ett riktigt pannbens strid mot min lata sida som bara ville sluta trampa och kliva av.
Inte så mycket till uppvärmning
Nu stred jag hela vägen och det gick väl hyfsat även om jag inte riktigt orkade helt ut på alla intervallerna. Får nog även bli lite strängare med disciplinen vid uppvärmningen så jag verkligen kommer igång nu kom jag ju inte igång förrän efter 2 intervallen. Körde med kadens idag då jag flyttade över givaren från racern. Fick ju lite mer inblick i hur det hängde ihop nu då jag hade lite mer siffror att gå på. Har ju tyckt att jag inte får upp någon fart men det är nog Sigmadatorn som är felinställd så det får bli att kolla på den snarast. Nu lite lunch och sedan en sväng på stan.

Kommentarer