1:or hur jobbigt kan det vara?

Dags att ta tag i träningen igen, fick bli att masa sig ner i Basementgym och grensla spinninghojen. Hade lagt in ett träningspass i Edgen, 1:or x 10. En minut på max sedan vila en minut och så upprepa detta 10 ggr. Värmde upp i 10 minuter innan jag på började intervallerna. Dom 3 första gick skapligt lätt sedan tappade jag räkningen och lika bra var väl det då jag trodde jag hade gjort en mindre än i verkligheten. Tur när det är åt det hållet, blir så jobbigt mentalt annars. Jobbigt var det och benen helt tomma efteråt.
Fler toppar än i Trysil nästan
Efter att ha trampat ur i 10 minuter så klev jag av hojen och tog upp hantlarna och körde 3 olika övningar x2. Sedan blev det en varm och skön dusch på stela ben och klena armar. Nu får det bli lite hårdkörning så kroppen kommer igång som det är tänkt. Får även styra upp maten lite då vågen skvallrar om att jag ätit för gott och mycket utan att ha förbränt lika mycket. Hade ju varit trevligt att komma ner till tvåsiffrigt igen.

Kommentarer