Hello darkness, my old friend

En kvälls tur runt Östra Sörby, även kallat Roondan. Skönt att cykla ute och jag har saknat mörker cyklingen en del märkte jag. Blev ju en hel del sådant när jag jobbpendlade mellan Borgholm- Löttorp innan jag fick jobb här i Borgholm. Fast det är kanske det enda med Löttorps jobbet som jag saknar. Är ju ganska skönt att ha ca 5 minuter till jobbet istället för ca 90 minuter.
Mörkt och mysigt vid Skedemosse
Bra pace på rundan i mörkret, är ju alltid svårt att avgöra hur fort det går när man inte har samma referenser som då det är ljust. Frös inte trots det kyliga vädret och fötterna hann inte bli kalla nämnvärt heller. Skönt med lite kvällsrull och sedan blev det filmkväll med familjen. Vi såg "En man som heter Ove". Bättre än jag hade hoppats efter att ha läst boken.

Naturspaning: Mörkt och blåsigt.

Kommentarer