Utdragen på jogg

Sonen ville ha sällskap när han skulle ut och jogga, efter lite övertalning så följde jag med ut på en runda. Det varma vädret håller i sig. Så det var ju upplagt för en tung upplevelse då jag inte joggat på flera månder om jag minns rätt. Fast till min förvåning så gick det bättre än väntat och jag orkade med hela rundan utan att bryta ihop helt. Algot drog mig runt på en 4,7 km runda och vi höll ett måttligt tempo om man frågar sonen som brukar löpa betydligt fortare.
Löparskorna på i den varma sommarkvällen
Var nöjd min insats men kommer troligen ha väldigt stumma ben imorgon. Får försöka få till lite cykel tidigt i morgon om jag kommer ur sängen. Får nog försöka få till lite fler löpturer med sällskap det var ju trevligt. Skönt avslut på en bad och strand dag.


Kommentarer