Gummikväll i källaren

Det blev en svettig kväll i Basement gym i sällskap med mina gummileksaker. Det gröna och det svarta gummibandet. Körde olika varianter med benövningar och en del för armar och nacke. Det var ju mest armar och nacke som jag hade ont i efter cyklingen ute senast. Det blev en del hantlar och så avslutade jag det hela med 4 set med armhävningar som riktigt sög musten ur armarna. Tror på ordentligt med träningsvärk då jag vaknar i morgon. Alltid något att se fram emot.
Gummi leksakerna!
Annars en ganska bra dag med montering av ny toalett, som gick smidigt och bra. Så nu ska det inte vara något besvär med att spola. Skönt att få det fixat då den gamla krånglat en hel del den senaste tiden.
Var och letade efter ett par nya skor men butiken här i Borgholm hade inte min storlek hemma så jag får vänta till nästa vecka innan jag får dit och prova igen. Är på jakt efter ett par trevliga vattentåliga promenadskor som är smidigare och lättare än dom jag haft dom 2 senaste åren.

Kommentarer