Nya kepsar

Så har dom äntligen kommit kepsarna jag vann på Facebook. Soja safe cycling hade utlottning för någon vecka sedan och jag hade turen att vinna. Så nu ska Adam och Niklas få sina kepsar som utlovat och sedan kan vi se så där snygga ut som man gör i en cykelkeps.
Frågan är vilken ska man välja?
Dom var både snygga och väldigt sköna, undrar om resten av deras kläder är det med får kanske bli ett framtida val när nya kläder ska inhandlas. Gillar deras tänk med att man ska synas i trafiken.

Idag blev det en timme nere i Basementgym. Youtube och lågkadens träning stod på programmet idag. Blev verkligen jobbigt för musklerna runt knäskålarna då det blev trögtrampat bitvis. Fast skönt att knäna håller ihop och inte gör ont längre. 
Fast jag har svårt att hålla tempot så det får bli nästa grej att börja träna upp.

Sportlov och ingen snö eller is finns att tillgå här på Öland, får väl bli ett besök i ishallen på andra sidan bron någon dag i veckan. Ediths basket gick bra och hon tyckte det var kul. Blev 3 matcher 2 jämna och så lite ojämnt mot sista gänget som var riktigt duktiga. Var kul med en annan sport än fotboll att titta på. Fast vad mycket regler att hålla reda på i basket, här gäller det att plugga in lite.

Hade gått att cykla ute idag men jag skjuter fram det lite till så blir det ju ännu roligare och kanske även lite varmare när man ger sig ut på dom Öländska vägarna. Var frosthalka i morse då jag var ute med hunden. 

Kommentarer