Helgpyssel, rodd och lite jobb

Dagen började med att fixa hemma och röja upp lite i misären. Var inte så farligt men det tar sin tid att städa, vattna blommor och sedan övervinna ett berg med tvätt. Tur vi hjälptes åt så gott det gick. Torktumlaren har börjat ge upp efter lång och trogen tjänst så det blir nästa veckas uppgift att hitta en ersättare. Hann också med ett ett litet kort fyspass i Basementgym innan det var dags att jobba i 24 timmar.
7 sekunder bättre tid än senast, yes!
Det blev ett roddpass på 4 kilometer samma som senast. Siktade även denna gång på att gå under 16 minuter, men fick vika ner mig med 13 sekunder. Fast det var ju 7 sekunder bättre än förra gången så det var ju ett framsteg. Har nu ont i stor del av kroppen så det märks att nästan hela kroppen får jobba. Tredje kilometern var tung idag och det var där jag tappade chansen att klara mitt mål. Fast nästa gång då klarar jag det. Nu vill jag ha ett pass rullskidor snart om det nu inte blir vinter som dom pratar om.

Kommentarer