Morgontur

Klev upp strax innan klockan sex och åt lite frukost och byte om till cykelkläderna för en härlig tur i det strålande vädret. 17 grader vid start. Styrde söderut ner mot Färjestaden i den lätta motvinden. Förkylningen håller fortfarande sitt grep om än inte lika hårt. Så fort jag tar i lite extra så hänger andningen inte med. Fast lika bra det då benen inte är tipptopp dom heller.
Fägatan hägrar med lite nerför.
Försökte återta mitt K.O.M "Backe upp" på Björkilidsvägen men det fungerade ju inte så bra men trött blev jag och det var ju en del av planen det med. Får bli en gång när kroppen svarar lite bättre. Ner vidare till Färjestaden och upp till Almers innan jag styrde hemåt igen. Försökte hålla farten uppe i den lätta medvinden men det gick sådär. Fick njuta av det underbara sommarvädret istället och att värmen äntligen är här.
Lång skugga i morgonsolen
Skönt att vara igång igen och det kan ju bara gå lättare och bättre nu. Får sikta på lite fler tidiga mornar så är ju träningen gjord och man har dagen kvar till annat. Blir nog stranden idag för lite sol och bad. Skönt med semester. 23 grader nu i skuggan blir svettigt idag.

Natur spaning: Några rådjur och harar. En Stenfalk och en stor snok. Även min lillebror i bil på väg till jobbet som en bonus.



Kommentarer