Kolmården, midsommar och semesterförkylning.

Har ju inte hänt så mycket här på ett tag då jag varit på minisemester till Kolmården och sedan firat midsommar. Så en härlig förkylning som tagit udden av cyklingen i några dagar fast nu ska det väl snart gå över. Kolmården var kul, barnen älskade att kolla djur och åka lite bergochdalbana, nja en av dom gillar inte åkattraktioner och inte jag heller så mycket. Fast det var kul att komma iväg och byta miljö. Semestern har ju börjat och det ska bli skönt med lite ledigt.
Delfinariet var uppskattat hos hela familjen.
Kolmården är kuperat och mina vader blev varse det efter dag ett då dom var stumma på kvällen, så det var skönt med lite bad och bubbelpool på hotellet innan man somnade skönt.
Berguv
Sedan var det sämre väder dag 2 men vi strosade runt lite till och hann med alla djur och var nöjda då vi styrde näsan hemåt för att fira midsommar. Vädret var inte pålitligt men vi kunde fira både inne och ute. Blev en lyckad kväll i bästa vänners sällskap.
#sälfie!
Sedan kom den härliga förkylningen smygande och håller sitt grep rätt bra än idag, fast nu har jag tröttnat på detta och bestämt att imorgon är jag bra. Vill ju ut och cykla nu.
Björnen sover lektes runt stången men inte med denna nalle.

Kommentarer