Strava drog av 2,5 km

Var det molnen som störde satellitsignalen idag för hackigare hastighet har jag inte sett och så blev rullsträckan 2,5 km kortare fast sträckningen är rätt, märkligt det här med gps. Inga punkteringar idag och vinden i ryggen fast det gick trögt ändå. Får skylla på att det blev lite dåligt med luft i bakdäcket efter gårdagens punka. Tror nog min gamla minipump är i behov av nya tätningar då den endast orkar hålla tätt upp till cirka 3 bar. Jobbets pump var om möjligt ännu sämre. Men det gick bra och hem kom jag utan problem i övrigt.
Soligt men lite svarta moln hängde kvar.
Ska bli skönt med en dusch och lite lunch. Blir nog lite cykelvård i eftermiddag, då resten av familjens cyklar har hittat hem också. Ska även hinna med Dotterns utvecklingssamtal.
Hade nog kommit en skur här precis, fast idag klarade jag mig från vätan.
Naturspaning: Rådjur (levande) och en mink. 5 st tranor och 2st havsörnar.


Kommentarer