Fredagsmys

Vinden blev min vän idag och det gick betydligt lättare på den mysiga turen hem från jobbet. Fast högre fart tröttar ju det med fast känslan är ju betydligt roligare. Passerade visst 300 mil för året vilket är betydligt sämre än planerat men det har ju sin förklaring. Skön känsla idag att kunna stå på utan att krampen kommer smygande som den gjort dom andra dagarna när jag tagit i lite extra.
Mil 300+
Vädret var strålande sol vid starten i Löttorp men det blev mer och mer dimmigt ju längre söder ut man kom även om det aldrig var särskilt tjockt så kylde den skönt och man blev lite blöt fast det inte regnade. En bilist kom otäckt nära min armbåge idag har dom inget ögonmått och samtidigt tror att jag aldrig kan vingla till utan är stadig som en klippa? Otrevligt är det, tur det är så få bilar ute på mina vägar nu så det händer ju sällan. Nej nu får det bli lite gräsklippning som nervarvning.
Snurrar på som en dröm.


Kommentarer