Silikon på nattligtur

Har haft en tendens att mina fötter somnar på en del av mina turer fast skorna sitter bra men har märkt att dom har lite dålig support för hålfoten så jag får sitta och spänna foten i onödan då skon inte supportar med det. Inhandlade ett par inlägg som testades igår på jobbpendlingen med skiftande resultat då jag hade svårt att få inläggen att ligga på bästa stället hur jag än modererade blev det aldrig optimalt på båda fötterna. Fast när jag kom hem mitt i natten så var fötter betydligt piggare än dom bruka. Med lite mera utprovning så ska nog detta bli riktigt bra.
I morgon lördag är det ju Alvartrampen som gäller 10 mil på den Öländska delen av Ironman banan. Ska bli kul, vädret verkar lovande med en härlig sydost vind så vi får medvind på östra sidan. Inte så många föranmälda men är vädret bra dyker det nog upp en hel del folk. Hoppas på bra ben.
Inplantatet

Naturspaning, Rådjurs kid, Steglits, bråkande Havsörnar och en Gröngöling även en Snok ringlade över vägen mitt i natten i cykellysets sken.
I ett svagt ögonblick lovade jag dottern att vi skulle bada idag i HAVET, vi får se hur det blir med det men har man lovat så har man ju. Kan ju passa på att ta hem lite is till fredagsgroggen.



Kommentarer