Rullar vidare

Så var man ute och tog en sväng med rullskidorna igen efter några dagars vila (lathet). Tekniken var betydligt bättre idag och inte var jag lika feg heller utan tog i lite mer. Härligt rull och skönt väder att svettas i då det var cirka 10 grader ute. Ingen vinter här inte. Fast jag hade dom "dåliga" stavarna verkar jag ha klarat mig från blåsor den här gången.Nästan 9 km blev det fast jag glömde hur rundan var egentligen då det saknas 800 meter mot senast. Strava appen missade några meter i början med, får bli lite längre nästa gång. ;-)
Dom snygga skorna på Ölandsflisorna
I morgon ska jag få tillbaka mitt bakhjul till cykeln som varit reklamerat, mer om det imorgon. Nu får det bli en dusch och lite kaffe innan barnen kommer hem och ska göra läxor och rastas dom med.

Kommentarer