I väntans tider och sprickorna i fälgen

Skulle få mitt hjul idag men nu hade det blivit framflyttat till i morgon. Har i alla fall fått kassetten rengjord och förberett så allt kan monteras ihop smidigt i morgon om hjulet kommer då.
Rena och fina
Ska bli skönt med ny fälg då den gamla som sagt hade sprickor runt flera av ekerhålen. Mavic  ksyrium equipe som skulle vara bombsäkra. Fast nu är ju det fixade hjulet snart hemma får se om dom skrivit nått om vad som kan gått snett då jag inte kört i några större hål eller kanter. Nu hoppas jag på ett felfritt bakhjul som inte behöver fixas med på länge.
Såna här sprickor på flertalet ställen
Vad vita mina svarta Conti ser ut
Får återkomma i morgon om jag får reda på något mer i ärendet, ett tack till Canyon för trevligt bemötande. Fast lite fortare än nästan 3 veckor hade man ju hoppats på, nu när man fortfarande kan cykla ute i den härliga hösten.

Kommentarer