Skolavslutning

Kyrklig som bara den med 2 besök idag, då det var skolavslutning för barnen. Trevligt med skönsång i kyrkan fast vädret var ju inte lika kul. Fika på konditoriet i Köpingsvik lika gott som alltid.

Idag började turen inte så trevligt, utan regnet stod som spön i backen men jag hade ju byt om så det var bara att ge sig iväg mot jobbet, efter jag tagit på regnjacka. Efter 1 mil så sken solen och svetten lackade men då det rullade på bra så hade jag ingen lust att stanna. Fortsatte till Föra vägskäl där jag gjorde ett snabbstopp och packade ner lite kläder i ryggsäcken. Väl framme i Löttorp så han jag precis parkera cykeln då det började ösregna, där hade jag tur. Det blev 2 K.O.M. på vägen upp idag så alla mil har nog gjort lite nytta. Vätternrundan startar ju i kväll och hoppas dom får bra väder och en fin tur.


Kommentarer