Tour de Zwift del 3

Då har jag cyklat episod 3 av Tour de Zwift, var en jobbig historia runt på Londons gator. Det var 6 varv som skulle avverkas och de 2 sista är som en dimma, var helt slut men lyckades bita ihop. Hade lite flyt med powerups då jag fick fjädern på 4a av varven, vilket hjälpte mig att inte släppa klungan i den branta stigningen.
5 sekunder till start
Plattkörningen gick väldigt bra idag och där kunde jag ta lite placeringar på varje varv, nu är ju detta ingen tävling men är ju alltid kul att köra om folk. Efter första varvet så trodde jag att det skulle bli tråkigt att harva runt 6 varv denna kväll men tiden gick fort och jag trött.
I början av loppet

Strax ikapp
Träningsvärken är mild men där idag. Nu väntar en helg med massor av timmar på jobbet. Får väl se om det går att klämma in något pass ändå. Får väl prata med Niklas om vi inte ska ta en tur på Zwift och kolla på Hjortarna uppe på Leith hill. Det blev nästan 4 mil kors och tvärs i London.

Kommentarer