Nollgradigt

Vägbanorna började torka upp då jag gav mig ut på hojen för ett efterlängtat utepass. Ingen sol idag då molnen fyllde himlen, men trots att det var grå trist så var det underbart att slippa ifrån den tråkiga spinninghojen. Fick bli en modifierad Föra runda med ett tillägg runt Störlinge.
Dags för lite avspolning efter turen
Körde en intervall för att få upp lite puls och se hur kroppen svarade, det kändes bra även om benen blev rejält möra ett tag efter insatsen. Höll värmen bra ända till jag hade 7 km kvar hem då fötterna började protestera. Blev att spola av hoj och kläder lite då vägbanan inte var helt torr på sina ställen.
Det stänkte en hel del idag
Julen är snart här och julstök till det men jag hoppas få till någon mera tur under mellandagarna även om vädret ser ut att bli kass med regn och rusk. 6,5 mil in på kontot efter en härlig december tur.
Mer lera

Skönt med slang ute då man kom hem

Mera lera och grus
Naturspaning: Inga vilda djur var synliga idag. Ingen örn heller så det var en ovanligt färglös runda idag. Fast Domherrarna satt och spelade dystert för mig lite varstans efter vägen. Hade även fått en tidig julklapp då jag kom hem, ska bli gott att testa framöver.
En tidig men god julklapp, tack Embed


Kommentarer