Dags att vakna, plus lite bildinspiration

Var nere i Basementgym idag och körde lite olika övningar, fick ett besked som var väntat men ändå lika svårt att gilla. Kondisen är körd i botten dags att vakna och ta tag i det här. Snart är ju våren här och hur kul är det då att plågas i motvind med svaga ben och klen rygg. Bestämde på stört att nu får latdagarna vara slut och träningsdosen ökas. Hur ska jag annars orka hålla traditionen vid liv med Vasaloppsspinning? Fast bättre sent än aldrig, heter det ju.

Läste om bästa cykelbilden på twitter och här kommer mina alster som jag är extra nöjd med eller helt enkelt bara gillar.
En härlig bild från november förra året, nästan ända uppe vid Ölands norra udde.
Här en underbar bild från maj, en grusväg lite norr om Algutsrum.
Ölandsskördefest med en härlig pumpagubbe som verkar gilla min hoj. Föra krysset.
Vyerna vid Teneriffa cyklingen, var ju skillnad mot platta ön här hemma.
En lite brokig skara med sköna cykelminnen. Får tänka på dessa då jag plågar mig i Basementgym!

Kommentarer