Vimsat runt i London

Körde lite ostrukturerat på Zwift då jag inte fann något race som passade. Men hittade några ryggar att jaga och byte vägval vid några tillfällen för att slippa köra runt, runt. Efter 40 minuter var jag rejält trött men hade ju bestämt mig att träna 1 timme så det var bara att bita ihop och jaga vidare längs Londons gator.

In the subway
Kunde trampa tiden ut även om jag körde lite lätt på slutet med lågt motstånd. Blir ju tyvärr lite avigt med min spinninghoj då jag trampar lätt och fort så tolkar ju Zwift det som att watten blir hög och att jag kör fort. Men jag vet ju hur det ligger till och vinner inte något på att lura mig själv.
Bytte kameravinkel

Streets of London

Nice ass
33 km in på träningskontot. Lite halvsega ben men det kommer kännas bra imorgon då jag vaknar. Nu ska ju snön smälta här på Öland så det kan ju bli lite ute cykling. Vi får se hur det utvecklar sig. Hade själv velat ha snön kvar och minus grader ett tag till.

Kommentarer