Mello, sjuk och magisk gräns

En helg i musikens tecken, mello i Växjö. Familjen gav sig själv en julklapp med mellobiljetter. Trodde först jag skulle få stanna hemma då förkylningarna hann ifatt mig till sist. Var kanske därför det kändes så eländigt då jag tränade senast.
Melodifestivalen var helt okej, trots eller pga alla tabletter jag knapprade.
Kom iväg till Växjö och checkade in på hotell, en liten runda på staden och även någon cykelaffär hanns med. Vila lite och sedan dags för resans huvudnummer på Vida arena. En bra deltävling med artister av alla de slag och åldrar, Ove lurade alla och tog sig till final. Alla nöjda med tomtensklapp.
Mycket folk

Lekte lite med kameran på nya mobilen, tar fina i svartvit
Dagen efter blev det shopping på Grand-Samarkand. En helt okej helg om än lite jobbigt med att känna sig lite klen och inte riktigt kunna njuta av allt som hände utan hålla sig inne i min bubbla av värktabletter och nässpray.
Räddarna i nöden
Mår nu bättre och hoppas kunna börja träna igen inom de närmsta dagarna, fast förkylningen är envis. Fast just idag vill man knappt gå ut i det regn/snöslaskiga vädret, fast det är väl sluttampen på vintern nu. Inte haft ork att testa skärmarna på hojen ännu men det kommer.

100000 besök på bloggen passerat, kul att ni tittar in och läser lite. Hade jag aldrig trott då jag startade denna blogg istället för mina exelark. Fast kul att dela med sig av träning och bilder här från Öland.

Naturspaning: Har fått rapport om att både Vipa och Lärka har varit synliga på ön, blir till att kolla upp detta själv vid tillfälle, förhoppningsvis från cykelsadeln.
Julrosen blommar fint ute i rabatten nu

Kommentarer